۶ بازديد

وجود گریس ها و روغن ها در جریان فاضلاب نه تنها باعث ایجاد مشکلات گرفتگی در مسیر جمع آوری و خطوط لوله می شود، بلکه کارایی فرآیند تصفیه هوازی و بی هوازی را نیز کاهش می دهد و در نتیجه فاضلاب بی کیفیت می تواند اکوسیستم های آبی و زیرزمینی را تهدید کند. . به همین دلیل استفاده از سیستم های چربی زدایی فاضلاب بسیار زیاد است . استفاده می کند . یکی از سیستم های فاضلاب برای جداسازی گریس، ح است که در ادامه به توضیح عملکرد ، کاربردها و سایر وظایف پکیج چربی گیر DAF می پردازیم .

گریس فاضلاب DAF چیست ؟

99% از آب و 1 % دیگر مواد غیر آلاینده تشکیل شده است . از نظر تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد ، هدف جداسازی جامدات از مایعات است . چربی موجود در فاضلاب یکی از مهمترین مواردی است که باید در فاز اولیه سیستم تصفیه فاضلاب از فاضلاب حذف شود. فرآیند تمیز کردن قطع شده است. پکیج چربی گیر DAF یک سیستم چربی گیر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شناورسازی هوای محلول ( DAF ) بر اساس یک فرآیند فیزیکوشیمیایی است که در آن هوا به صورت حباب های کوچک به جریان پساب وارد می شود و در کنار آن از مواد شیمیایی نیز استفاده می شود . ذرات از طریق فاضلاب به سطح فاضلاب شناور می شوند . این حباب ها به ذرات جامد می چسبند و سرعت بالا رفتن ذرات به سطح مایع را افزایش می دهند. شناورسازی مواد محلول با استفاده از این فرآیند پنج برابر سریعتر از تخلیه در حوضچه های باطله معمولی است که باعث صرفه جویی در زمان و فضا می شود . _ این لایه ژل مایع سپس به صورت خودکار و مداوم توسط سیستم تمیز کننده جدا می شود . در فرآیند تصفیه با سیستم DAF ، فاضلاب عملاً عاری از TSS و DIMM است و بیشتر BPK کاهش می یابد .

کیت جداکننده چربی DAF

مجموعه ای از جداکننده های چربی DAF از تیم های مختلف استفاده می شود .  برخی از این تیم ها عبارتند از :

اصلی برای شناورسازی و پردازش

کفگیر ، کفگیر سطحی (تیغه)

مخزن حل کردن هوا در آب

کمپرسور هواکش برای تامین هوای لازم

در صورت لزوم تجهیزات انعقاد شیمیایی ( مخزن ، میکسر، پمپ دوز و ... )

خطوط لوله و لوازم جانبی و تجهیزات اضافی : پمپ انتقال و برگشت فاضلاب و ...

شرکت مهندسی پاک پسر العلیم طراح و سازنده سیستم های جمع آوری گریس DAF پکیج های تصفیه خود را با طراحی منحصر به فرد، قیمت مناسب و گارانتی عرضه می کند .

از نتایج این فناوری نیز می توان به بهبود و اصلاح سیستم های موجود برای افزایش کیفیت چاپ بسته بندی DAF اشاره کرد .

بسته گریس برای سیستم اگزوز DAF

شکل زیر نمای کلی از ماژول های مختلف سیستم جداسازی گریس DAF را نشان می دهد .

1 . زباله

در مرحله اول جمع آوری فاضلاب و ارسال آن به ایستگاه جمع آوری گریس DAF، وجود واحد جمع آوری زباله برای حذف ناخالصی ها و مواد جامد درشت بسیار مهم است .

جامدات در پمپ های کود ، پمپ های کود DAF و پمپ های کود جلوگیری می کند .

بوهای ناشی از هضم بی هوازی لجن ته نشین شده جمع شده در واحد DAF و مخزن بافر را کاهش می دهد .

تجمع لجن در ورودی های هوای واحدهای DAF که در غیر این صورت می تواند از تشکیل حباب های کوچک جلوگیری کند .

با تمیز کردن و حذف هر چه بیشتر مواد جامد با روش های ساده تر، مصرف مواد منعقد کننده را کاهش دهید . در این مرحله معمولا زباله ها را داخل ظرف می ریزند . انواع دیگر کثیفی ها را می توان تا حداکثر اندازه 1 میلی متر استفاده کرد .

2 . مخزن انبساط/انباشتگی

برای فاضلاب از یک مخزن بافر با زمان ماند کافی برای تنظیم خصوصیات کمی و کیفی آن مانند: بار هیدرولیکی ، بار آلی، دما ، مقدار pH و غیره استفاده می شود . زمان ماندگاری 2 تا 6 ساعت در این مخزن گزارش شده است .

3 . پیش پردازش

فقط قبل از ورود فاضلاب به سیستم جداسازی چربی DAF از جمع کننده زباله استفاده کنید . با این حال، در موارد خاص ممکن است لازم باشد که فاضلاب قبل از ورود به DAF پیش تصفیه شود . در برخی از پروژه های صنعتی، DAF ممکن است برای به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی یا حذف آلاینده های نامناسب برای گردش عمومی هوا توصیه شود . در هنگام استفاده از تصفیه خانه اولیه با جداسازی ثقلی، مثلاً برخی از مواد از فاضلاب جدا می شوند .

پکیج چربی گیر DAF

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، پک گریس DAF کاربردهای زیادی دارد . بسته به نوع فاضلاب و خواص آن ، طراح تاسیسات متفاوت خواهد بود . بنابراین نمی توان قیمت واحد خاصی را برای واحد جداسازی گریس DAF تعیین کرد . علاوه بر این مواد و تجهیزات به کار رفته در سیستم تاثیر بسزایی در قیمت دارد.

بنابراین برای اطلاع از قیمت روغن گیر DAF با متخصصین این شرکت تماس بگیرید تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب پروژه شما پیشنهاد بهتری را به شما ارائه دهند .

اخرین حرف

طراحی جداکننده چربی DAF بر اساس چندین پارامتر است که برای عملکرد آن استفاده شده است . پکیج چربی گیر DAF کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین است که برآوردها و محاسبات دقیق را ارائه می دهد .

شرکت مهندسی پاک پاساب علیم طراح و سازنده سیستم های جمع آوری گریس DAF پکیج های فرآوری خود را با طراحی منحصر به فرد، قیمت مناسب و گارانتی عرضه می کند .

همچنین، بهبود و اصلاح سیستم های موجود برای افزایش کیفیت بسته های خروجی . DAF بخشی از خدمات این شرکت مهندسی می باشد . چرا پکیج چربی سوز بخرید DAF ، با کارشناسان ما تماس بگیرید . پاک پسر علیم ارائه دهنده انواع بسته بندی برای تصفیه فاضلاب بهداشتی , صنعتی و غیره .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.